[rank_math_breadcrumb]

איך להכין אספרסו מושלם

אספרסו מושלם

תוכן עניינים

פוסט זה בבלוג ידריך אותך בתהליך הכנת האספרסו המושלם. זה יתחיל בסקירה כללית של מה שצריך כדי להכין אספרסו טוב ואז ימשיך להראות לך איך להכין אותו.

הצעד הראשון בהכנת אספרסו מושלם הוא להשיג לעצמכם פולי קפה באיכות טובה. אתה רוצה שעועית שנצלה בצורה שמוציאה את הטעמים והמתיקות הטבעיים של השעועית. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בצליית תופים או בצליית אוויר.

לאחר מכן, עליך לטחון את פולי הקפה שלך לאבקה דקה כדי שניתן יהיה להשתמש בהם במכונת אספרסו. כדאי להשתמש במטחנת קוביות ולא בכזו שמשתמשת בלהבים מכיוון שהיא מייצרת טחינה עקבית יותר מה שמוביל למנות אספרסו בעלות טעם טוב יותר.

השלב הבא הוא לשפוך מים חמים

מדריך צעד אחר צעד להכנת האספרסו הטוב ביותר אי פעם

ישנן דרכים רבות להכין קפה, אבל אספרסו הוא הפופולרי ביותר. אספרסו עשוי מפולי קפה טחונים דק ומים חמים. את פולי הקפה קולים לצבע כהה ולאחר מכן טוחנים לאבקה.

השלב הראשון בהכנת אספרסו הוא טחינת פולי הקפה. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מטחנה חשמלית, אך ניתן להשתמש גם במכתש ועלי או אפילו רק בידיים.

לאחר שהקפה נטחן, יש להכניסו למכונת אספרסו או לפילטר לצורך חליטה. ישנם שני סוגי מכונות שניתן להשתמש בהם: ידני או אוטומטי. מכונות אוטומטיות דורשות פחות עבודה מהמשתמש, אך הן עשויות להיות יקרות ודורשות יותר ניקוי ממה שמכונות ידניות עושות.

השלב הבא הוא ל

הסבר על סגנונות אספרסו וכיצד להכין אותם

אספרסו הוא משקה קפה איטלקי, המיוצר על ידי הפעלת אדים דרך פולי קפה טחונים דק. לאספרסו טעם עשיר וחזק ומכיל כ-40-50% יותר קפאין מכוס קפה רגילה.

ניתן להכין את האספרסו המושלם בדרכים רבות ושונות בהתאם לטעם ולסוג האספרסו הרצוי. ישנם שלושה סוגים עיקריים של אספרסו:

1) ריסטרטו: הצורה המרוכזת ביותר של אספרסו, זה בדרך כלל המשקה הקצר ביותר ויש לו את הכמות הכי קטנה של מים שהוסיפו לו.

2) אספרסו: הצורה הנפוצה ביותר של אספרסו, סגנון זה יכול להיות מוגש כשוט בודד או כפול עם כף אחת או שתיים של סוכר להוסיף לו.

3) לארגו/שחור ארוך: זה דומה

כיצד לבחור את מטחנת הקפה המתאימה לך

הצעד הראשון להכנת אספרסו מושלם הוא בחירת מטחנת הקפה המתאימה לכם. ישנם סוגים רבים ושונים של מטחנות זמינות בשוק, כך שזה עשוי להיות קשה לבחור את הטוב ביותר עבורך.

מטחנות מסוימות מתאימות יותר לאספרסו מכיוון שהן מייצרות טחינה עדינה יותר הנחוצה ליצירת זריקה מושלמת של אספרסו. מטחנות אחרות מתאימות יותר לעיתונות צרפתית או למזוג קפה מכיוון שהן מייצרות טחינה גסה יותר שמקלה על מיצוי הטעם מהשעועית.

מטחנת הקפה היא הכלי החשוב ביותר לכל חובב קפה. זה זה שיעזור לך לקבל את כוס האספרסו המושלמת.

ישנם שני סוגים של מטחנות: ידניות וחשמליות. ידניים זולים יותר וקלים יותר לשימוש, אבל הם יכולים להיות קצת מבולגנים אם אין לך אחיזה טובה בהם. החשמליים יקרים יותר ודורשים שקע, אבל הם יכולים לייצר טחינה אחידה מאוד ויש להם פחות סיכוי ללכלך את הידיים בזמן השחזה.

כיצד לנקות את מכונת הקפה שלך כראוי

השלב הראשון הוא הוצאת מכונת הקפה מאספקת החשמל. לאחר מכן, עליך להסיר את כל החלקים הנשלפים, כגון מיכל המים, מחזיק המסנן והמסנן. לאחר שעשיתם זאת, שטפו אותם במים חמים ולאחר מכן השאירו אותם לייבוש.

לאחר מכן, עליך להסיר כל שאריות קפה שעלולות להישאר במכונת הקפה שלך על ידי הזרמת מחזור של מים חמים דרכה. זה יסלק את שאריות האדמה או השמנים שעלולים להישאר מאחור. לבסוף, השתמש בחומר ניקוי עבור מכונת הקפה שלך ופעל לפי ההוראות שעל האריזה.

ניקוי מכונת הקפה שלך חיוני כדי לשמור על יעילותה. זה גם עוזר למנוע סתימות ובעיות אחרות שעלולות לנבוע מהצטברות שאריות.

ישנם שני סוגים עיקריים של ניקוי מכונות קפה: הסרת אבנית וניקוי כללי.

הסרת אבנית מומלצת למכונות המשתמשות במים קשים או בעלות תכולת מינרלים גבוהה. אתה יכול לעשות את זה על ידי שימוש בחומר הסרת אבנית, אותו אתה יכול לקנות בכל חנות לחומרי בניין בצורת אבקה או בתמיסה נוזלית מעורבבת מראש.

לניקוי כללי, עליך להשתמש במטלית, חומץ ומים, או מים וסבון. כדאי גם לנקות את מחזיק המסנן, את מגש הטפטוף וכל חלק אחר של המכונה שקשה להגיע אליהם עם הידיים.

תהיה חברתי ושתף את הפוסט!

מאמרים נוספים על קפה ...

הירשם למגזין הקפה השבועי

הירשם ונשלח אליך כל יום ראשון את המאמרים הכי טובים שעלו לאתר ושאסור לך לפספס 😎