[rank_math_breadcrumb]

הרשימה האולטמטיבית לבתי הקפה בירושלים

תוכן עניינים

חשוב לי להגיד שלמרות שיש ירושלמים שמעדיפים לחגוג בצורות אחרות, ירושלמים אמיתיים, שותים קפה בבוקר. ולכן, חשבתי שאכין לכם רשימה של בתי קפה כיפיים בירושלים שאתם יכולים להכיל את כל המורכבות הירושלמית בקפה הפוך אחד טוב. גם אספרסו ירושלמי אותנטי יעבוד.

אני אתחיל רשימה, ואפשר כמובן להוסיף.

1. אם הגעתם לשוק מחנה יהודה, שאין שוק טוב ממנו בכל העולם, וגם בחלל החיצון. לכו לרוסטרס (Roasters). ותשתו קפה. פלוס תצפית על תיירים שמתלהבים מחלווה מסוגים שונים. זה מהשיר של מואיז הקטן.

2. לכו לשתות קפה במשק עפאים, כן זה במקור מהערבה. אבל אחרי שלושה סניפים בהנסן, במוזיאון ובשכונת בית הכרם היפיפייה אפשר להגיד שההלאמה הושלמה. באמת, הקפה שלהם נהדר, וגם תקחו איזה גבינת עיזים, ותדמיינו שהעיזים יבוסיות ועצי הזית בני מאות בשנים. חוויה רוחנית על סף הסינדרום מובטחת.

3. אם הגעתם בטעות לרחביה, שם גרים כל החברים הבורגנים שלנו, תלכו בבקשה לקפה יהושע. הקפה כל כך טוב שזה פשע. ביהושע חשוב להגיד שיש את ארוחת הבוקר הירושלמית המקורית שהייתה המקור לארוחות הבוקר בכל המזרח התיכון.

4. אם במקרה נקלעתם לעיר העתיקה, והצטלמתם לכם על רקע דלת תכלת אותנטית תדעו שקרוב אליכם יש פטיסייר נהדר (La Pâtisserie ABU SEIR) שמתמחה בהוצאת הנשמה מהגוף. זה קורה עם אספרסו קצר והמון המון המון קינוחים. וזה נהדר ומושחת כמעט כמו הסולטן שבנה את החומות.

5. חשוב לי להגיד, שקדוש זה ממש לא אוברייטרד, רק החוויה של לשבת במקום ולכן אני סופר ממליץ לקחת משם את הקפה והמאפה בטייק אווי. להגיד תודה לבורא עולם שהביא אתכם לעיר שכולה אור, קפה וקינוחים.

6. ירושלמית אמינה אומרת שיש מקום חדש יחסית וממש חמוד, עם קפה טעים וקינוחים שווים, Vanilla Bean Boutique Cafe, נמצא ברחוב אחד העם 4.

7. אומרים פה שקפה אלה, בצומת ניות הוא אליפות ואני מסכים לגמרי. קפה נהדר. נהדר ברמה שרומאים היו גאים בו.

8. ירושלמי אמיתי מוסיף פה את הלחם של תומר, וצריך להגיד. זה באמת קיצוני, כלומר יש שם לפעמים איזה אקלר ליד הקפה שרואים שהמייסדים של פריז באו מירושלים. וזהו, למות.

9. הייטקיסט ירושלמי רציני ממליץ על ליבא ברחוב שץ וצריך להגיד, שזה נתמך בעוד ירושלמית שתומכת. וצריך להגיד שירושלמים הם הכי קהילתיים ואם משהו שיש בירושלים זה קהילה של קהילות, וקהילתיים ואם יש קהילה יש קפה.

10. יש את סיבאריס על רחוב עזה, שזה בגדול הכי מקצוענים כבדים שיש בתחום הקפה, ואחרי שאתה שותה את הקפה שלהם. אתה אומר וואלה הם מקצוענים הירושלמיים האלה.

11. רוצה להגיד שכהנ'ס דלי בחרל"פ זה להיט, והקפה שם טוב כל כך שלא ברור איך לא היה מלכתחילה. אבל אם יש משהו שהירושלמים טובים בו זה סליחות. באמת כל הזמן אנחנו סולחים פה. בואו לקפה וסליחה.

12. בכניסה לשלווה, ה-שלווה, ליד שערי צדק. יש קפה נהדר. וגם שאף אחד לא יישמע זה המקום הכי טוב לשבת לשיחה של שעתיים. זה קפה ירושלמי לתוך הנשמה שלך. ואנחנו עיר של הנשמות. חלק אבודות וחלקן פשוט עסוקות בלשתות קפה.

13. לגבי טחנת הקפה. זה ממש נכון. ממש נכון שהקפה שם זה זהב. כמו כיפת הזהב רק בקפה.

14. לגבי הקפה של איציק, לא הייתי שם מספיק פעמים. אבל ירושלמים אמיתיים אומרים שהוא נהדר. ואנחנו מעולים מעולים מלהעביר מפה לאוזן. זה כמו קיבוץ רק של מיליון איש.

15. צריך להגיד שקפה זריפה ברחוב הורקניה הוא נהדר. כי המקום מחבק אותך חזק חזק ואם הזמנת ליד הקפה קאדה. זה בגדול חיבוק ירושלמים חם. עם קפה.

16. אני רוצה להגיד משהו על דובשנית על הפלמ"ח, אבל בעיקר שזה מקום של פעם, זה איטי, מאד. ויש קפה של פעם עם עוגת פרג. וזהו, זה לא לכל אחד. מי שאוהב קפה של פעם ופרג. זה זה. תדמיינו את ירושלים של פעם.

17. ירושלמים סומכים על ירושלמים, אני אלך לבדוק את מטאפורה ליד מרכז העיר. כי שלושה ירושלמים המליצו עליו. אומרים שיש לו קפה מדהים בכוסות שהן חוויה. ברור שננסה.

18. לגבי קפה גן סיפור, זה וואחד סיפור, קפה מוצלח. וגם הוא עושה טוב בלב. לא יודע למה אבל הוא עושה טוב בלב.

19. כן, קפה בצלאל צריך להיות ברשימה הזו. זה קפה טוב, ויש בו ירושלמיות, לא מתחנפת, לא מוגזמת. והקפה פשוט טעים.

20. אני רוצה להגיד שיש אנשים של קפה נאדי. הוא תמיד מזכיר לי את חיפה. לא יודע למה, והקפה שם טוב. מבטיח. לכו לנאדי.

21. ירושלמים אוהבים מחאות, ותיכף תושבי בקעה מתארגנים לי מתחת לבית. צריך להגיד שהוא הגיע ממבשרת, והמאפים שלו. למות. בואו לבקעה שתו את הקפה של דוד לאור.

חג שמח ירושלים, בואו לשתות בה קפה.

תהיה חברתי ושתף את הפוסט!

מאמרים נוספים על קפה ...

הירשם למגזין הקפה השבועי

הירשם ונשלח אליך כל יום ראשון את המאמרים הכי טובים שעלו לאתר ושאסור לך לפספס 😎