[rank_math_breadcrumb]

האם ניסית כבר קפה ירוק?

האם ניסית כבר קפה ירוק?

תוכן עניינים

ניסית 'קפה ירוק'?

מדוע המשקה הצבעוני המצחיק הוא המגמה הגדולה הבאה בקפה כשמדובר בקפה, כולם מחפשים דרך חדשה להתנסות וטרנד אחד חדש שתפס את עצמו הוא קפה ירוק. במילים פשוטות, הוא משתמש בפולים שלא עברו את תהליך הקלייה, מה שמעניק טעם ומרקם שונים לחלוטין למשקה. זה פופולרי כבר שנים רבות ככלי עזר לירידה במשקל, אבל זה הרבה יותר מזה. הנה כל מה שאתה צריך לדעת:

מה זה?

קפה ירוק הוא פשוט קפה המשתמש בפולים שאינם קלויים, ככה שיוצא משקה בצבע שקוף וירוק. גם הטעם שונה וזה יותר שילוב בין תה צמחים לקפה מסורתי.

איך זה שונה מהקפה הנורמלי?

ההבדל העיקרי בין קפה ירוק לקפה רגיל הוא שהפולים אינם קלוים. זה יכול להיות שהמשקה לא רק נראה שונה – עם הגוון הירוק שלו – אלא שהוא משפיע גם על הטעם מכיוון שרוב הטעם של הפולים יוצאים בתהליך הצלייה. הוא מכיל קפאין גבוה יותר, מכיוון שהוא אינו מאבד דבר בתהליך הצלייה, ולכן יכול להיות מושלם עבור כל מי שמחפש דחיפה נוספת מהמשקה שלו.

מה הטעם של זה?

קפה ירוק אינו עשיר או חזק בטעמו ויכול להוות חלופה קלה ומרעננת. הטים שלו קרוב יותר לתה צמחים והוא יכול לפעמים להרגיש כמו תערובת בין השניים.

האם זה באמת יכול לעזור לך לרדת במשקל?

קפה ירוק מכיל יותר חומצה כלורוגנית מקפה רגיל, שאבד בתהליך הצלייה. חומצה כלורוגנית נקשרה לירידה במשקל ומסיבה זו קפה ירוק נחשב כתוסף שעוזר לאנשים להוריד כמה קילוגרמים. הוא נחשב לנוגד חמצון המשפיע לא רק על הדרך בה הגוף שלך מעבד את רמת הסוכר בדם, אלא גם מעלה את קצב חילוף החומרים במנוחה, מה שאומר שאתה שורף שומן מהר יותר. בשביל להכין פולי קפה ירוקים ישנן שתי אפשרויות בכל הנוגע להכנה. ראשית, ניתן לטחון את הפולים לאבקה ואז להוסיף מים חמים. השאירו את התערובת למשך 10 דקות לפני שאתם מסננים אותה במסננת דקה.

אם אתה רוצים להשתמש בפולי קפה ירוקים שלמים, תחילה יש להשרות את הפולים למשך הלילה לפני הרתיחה של התערובת. לאחר רתיחה אחת, להמשיך לבשל במשך כ- 15 דקות, ואז לתת כמה ערבובים. יש לקרר אותו לחלוטין לפני סינון התערובת. בשלב זה הקפה שלך יהיה מוכן לעירבוב עם שילובי משקאות אחרים או סתם לבד. כפית דבש יכולה לתת למשקה מתיקות או לתת לתערובת להתקרר ולהוסיף אותה ללימונדה או למשקה פירות.

תהיה חברתי ושתף את הפוסט!

מאמרים נוספים על קפה ...

הירשם למגזין הקפה השבועי

הירשם ונשלח אליך כל יום ראשון את המאמרים הכי טובים שעלו לאתר ושאסור לך לפספס 😎