[rank_math_breadcrumb]

מהם מותגי הקפה המובילים?

מותגי קפה

תוכן עניינים

קפה הוא מבין המשקאות הפופולריים ביותר בעולם, ומיליוני אנשים מסביב לגלובוס נהנים מדי יום ביומו מהמשקה המעורר. בהתאם לכך, תעשיית הקפה היא תעשייה משגשגת עם לא מעט מותגי קפה מובילים. במאמר הבא ניתן סקירה קצרה של כמה מהמותגים הבולטים בענף הקפה.


הקפה הנמס שממיס את כולם

אחד מסוגי הקפה הנפוצים ביותר בישראל ובעולם הוא הקפה הנמס, שזכה לשם הגנרי נסקפה, על שם המותג של חברת נסטלה אשר התחילה לשווק אותו עוד משנת 1938. נס קפה הוא כמובן קפה טחון לאבקה, אשר נשמר לרוב בהקפאה או במקום יבש, והופך למשקה באמצעות הוספה של מים, סוכר וחלב לפי הטעם האישי.

 

ריקוד המכונה

אם הקפה הנמס הוא שחקן וותיק בשוק מוצרי הקפה, מכונות הקפה הן כבר אופרה אחרת לגמרי. מכונות קפה לשימוש ביתי חדרו לעולמנו בעשורים האחרונים, לא מעט בזכות הקמפיין המוצלח של מוצרי נספרסו, אותם ניתן למצוא היום בבתים רבים בארץ. אחרי הכל, אין דבר יותר כיף מללחוץ על כפתור ולקבל הזרמה של נוזל קפה עשיר וסמיך ישירות לכוס.

נספרסו פעילה כאמור באופן עיקרי בשוק מכונות הקפה. מכונות אלו עובדות באמצעות קפסולות מרוכזות של פולי קפה, איתן ניתן להכין סוגי קפה שונים כגון אספרסו, הפוך, קפוצ'ינו או כמעט כל סגנון קפה אחר מועדף עליכם.

כל קפה צריך בית

כמובן שקפה הוא לא רק משקה אלא גם תרבות שלמה וחובקת עולם, אשר משתנה מאזור לאזור ומארץ לארץ. לכל מקום המנהגים שלו הקשורים בשתיית קפה, ההעדפות המקובלות הנהוגות בקרב הציבור המקומי וכמובן ההיסטוריה העשירה כמעט כמו הטעם העשיר של קפה איכותי.

אחד הביטויים המובהקים לקפה הם בתי הקפה: מקומות קטנים אשר מוכרים קפה טוב מסוגים שונים לצד תפריט מתאים כגון ארוחות בוקר שכיף לאכול לצד הקפה. בית קפה איכותי הוא הרבה יותר ממקום לשתות בו קפה אלא בית המאגד תחתיו סגנון חיים שלם.

כיום בתי קפה רבים פועלים באופן רשתי עם סניפים רבים הפזורים בעולם ובארץ. הדוגמה הבולטת ביותר היא כמובן סטרבאקס האמריקאית אך גם בישראל ניתן למצוא כמה מותגים מקומיים בולטים דוגמת ארומה או קפה לנדוור.

 

אל תהיה בשוק, כנס לשוק

אחת הדרכים המהנות ביותר לעשות שופינג הוא באמצעות סיור בשווקים מקומיים. בישראל תרבות השווקים לא מאוד פופולרית בהשוואה למדינות אחרות, אך ישנם בכל זאת כמה שווקים מובילים כמו למשל שוק מחנה יהודה הירושלמי.

בשוק זה ניתן למצוא מספר חנויות קפה אותנטיות שיקנו לקפה שלכם טעם עשיר יחד עם ערך מוסף. כך למשל אפשר להזכיר את המותג של החנות שוקפה, בה ניתן לרכוש תערובות שונות המאופיינות לפי סגנונות קפה ומדינות כגון אתיופיה, ברזיל וקולומביה. מדובר כמובן בתערובות איכותיות אשר מתאימות לשימוש ביתי אך גם לבישול קפה בשטח, לטיולים, פיקניקים וכדומה.

תהיה חברתי ושתף את הפוסט!

מאמרים נוספים על קפה ...

הירשם למגזין הקפה השבועי

הירשם ונשלח אליך כל יום ראשון את המאמרים הכי טובים שעלו לאתר ושאסור לך לפספס 😎