[rank_math_breadcrumb]

איך ליהנות מקפה טוב מבלי הצורך לעשן סיגריות

תוכן עניינים

אצל רבים וטובים, ההתניה של כוס קפה טוב מגיעה ישירות עם הצורך בעישון סיגריה, ההתניה הזאת גורמת לאוכלוסיית המעשנים לאבד הרבה מהאפקט שמתקבל לאחר צריכה של כוס קפה איכותי – אז איך בכל זאת ניתן להפריד את ההרגלים ולהנות מקפה טוב ללא עישון סיגריה?

כוס קפה טובה, כזאת מפולים שהגיעו מחבל הארץ הנכון ונקלו במידה הנכונה, נטחנו במידה הנכונה והגיעו בסופו של דבר לכוס הקפה שלך, יכולה להיות מענגת עד מאד – היא יכולה לתת בוסט של אנרגיה לתחילת היום או לאמצע כאשר מרגישים מעט עייפים, לשפר את הריכוז ולשפר את היום באופן כללי!

אבל איך נגמלים מסיגריות ונהנים רק מהקפה? גמילה מעישון היא פעולה לא כל כך קלה, אז בואו נקבל כמה טיפים להתחלה.

להפריד את הפסקת הקפה מהפסקת הסיגריה

כולנו צריכים הפסקות במשך היום, חלקנו מסתפקים בהפסקה של כמה דקות וחלקינו צריכים הפסקה ממושכת יותר. מה עושים בהפסקה הזאת? שאלה נהדרת. ראשית, צריך להבין שהפסקה היא הכרחית לכל אחד, למכורי הקפה ולמכורי הסיגריות כמו לאלו שאינם מחזיקים באף התמכרות. שנית, כדאי להתחיל בהפסקת קפה ולראות אם בהמשך אולי כבר לא נצטרך הפסקת למטרת עישון. הפסקת עישון אינה מגיעה ביום אחד וכדאי לסגל הרגלים קטנים באופן הדרגתי.

עזרה במרכז לטיפול בהתמכרויות

לעיתים לא מספיק לנהל בעצמנו את תהליך הפסקה מעישון אלא יש להיעזר בגורמים נוספים. ישנם פתרונות רבים בעולם הרפואה ומרכזי גמילה שונים העוזרים להיגמל מהרגלי העישון ואין כל סיבה שלא להשתמש בהם כאשר לא מצליחים להיגמל באופן עצמאי.

להבין מתי אנחנו צורכים קפה ומתי סיגריה

ההבנה היא תחילתו של פתרון לכל בעיה. איך להפסיק לעשן זו שאלה גדולה והתשובה שלה תמיד מחולקת למספר צעדים. הבדיקה הראשונה שצריכה להיעשות היא לברר מתי מתעורר הרצון בעישון סיגריות. לעיתים הוא מתעורר כשיש מצבי סטרס, או שעמום, או עייפות או במצבים של מפגשים חברתיים. לכל אחד יש את הצרכים שלו.

מציאת תחליף לעישון סיגריה

לכל אחד מן הצרכים המוזכרים לעיל, יכול להיות תחליף שונה. לדוגמה – כאשר נפגשים עם חברים ניתן להתפנק בכוס בירה או קוקטייל טוב, במידה המותרת כמובן, או בארוחה מפנקת. כאשר מרגישים עייפות, אפשר להחליף את הסיגריה בכוס קפה איכותית וכן הלאה. לכן הצעד הבא המתבקש ממי שמעוניין להתחיל גמילה מסיגריות הוא לחשוב מה יכול להיות תחליף לכל סיגריה במהלך היום. לעיתים התשובה הפשוטה היא פשוט מסטיק.

כוס הקפה שלכם שווה יותר

לאחר שהצלחתם להפריד את הרגלי שתיית הקפה מהרגלי העישון או להיגמל לגמרי מעישון סיגריות, אתם תגלו עולם שלם של הנאה מכוס קפה קטנה ואיכותית. את האפקט שניתן להשיג מכוס קפה, לא ניתן להשיג באף דרך אחרת.

תהיה חברתי ושתף את הפוסט!

מאמרים נוספים על קפה ...

הירשם למגזין הקפה השבועי

הירשם ונשלח אליך כל יום ראשון את המאמרים הכי טובים שעלו לאתר ושאסור לך לפספס 😎