[rank_math_breadcrumb]

עוגיות פולי קפה

תוכן עניינים

ראיתי לראשונה את עוגיות פולי הקפה האלה בבלוג אוכל יפני וידעתי שעלי להכין אותן, אז יצרתי את המתכון הזה בכוונה להכין אותן בעצמי.

כששיתפתי את העוגיות שהתקבלו באינסטגרם ובפייסבוק, אנשים רבים אמרו שהם נראים כמו הדפסי איילים או מסלולי איילים, אז חשבתי שאוסיף אותם רשמית למתכון.

חשבתי זמן רב על איך אוכל להביע את אהבתי למכונת הקפה שלי בזמן הכנת הפוסט, ואז נזכרתי שראיתי את הביסקוויטים של פולי הקפה האלה. חשבתי שזה יהיה הדבר המושלם להכין את העוגיות האלה ולהראות אותן בפוסט ממוקד קפה. תקראו לזה מטא אם תרצו, אבל פשוט ידעתי שזה מתכון חדש שאי אפשר להכין בלי לאפות. אז התחלתי לפתח מתכונים חדשים שהיו די קשים לאפייה ומושלמים לעוגיות פולי קפה (מבוסס על מתכון העוגיות הבסיסי שלי, המשתמש בחלמונים לעומת ביצים שלמות כדי לתת לעוגיות קצת יותר ביצה – חלמון – כמו מרקם וטעם).

עם כוס קטנה, ממיסים את הקפה הנמס ואבקת האספרסו ומקציפים עד שגרגירי האספרסו מומסים לחלוטין. מערבבים את פולי האספרסו מכוסים בשוקולד ומערבבים עד להיווצרות הבצק, כדקה. מערבבים בקערה גדולה את האספרסו המיידי עם החלב החם עד שהאספרסו המיידי נמס והחלב מתערבב פנימה.

לאחר שהתקרר, קחו חלק קטן מהבצק ועיצבו אותו לפולי קפה – כמו הדגים בסרטון. מרדדים כל פיסת בצק ומעצבים אותה ל"פולי קפה "או לוחצים אותה לצורה מלבנית. לחץ אותו כלפי מטה עם קיסם באמצע כל אליפסה כדי לחקות את החתך האמצעי של פולי קפה. לחיצה על הכפתור מעיגלת את צורת הביסקוויט, ומעניקה לו את מראה הקפה והשעועית.

עם העוגיות האלה, לא ממש משנה אם אתה משתמש בגרגירי קפה נמס או לא, אבל אתה משתמש בכמות מספקת של אבקת אספרסו כדי לתת לעוגיות טעם של קפה. הערה: אבקת אספרסו אינה זהה ל"אבקת קפה נמס "- היא MSG באפיית שוקולד המשמשת חלק מהאופים. אם אתה רוצה שהביסקוויטים שלך יהיו קצת יותר גבוהים – אוקטן – אתה יכול להשתמש באבקת אספרסו מיידית – אך זכור שמדובר באפיית MSG – שוקולד. זה ישיג את אותו הדבר, אז השתמשו בשתי כפות אבקת קקאו כהה לכל ביסקוויט ותנו להם קצת יותר "טעם פולי קפה" מאשר עם אבקת קפה נמס.

אני משתמש בפולי קפה כי אני יודע שאספרסו ו"פולי קפה "זהים למעשה, אבל אני קצת מבולבל לגבי ההבדל ביניהם.

תגלה שהביסקוויטים נוטים להידחק כשנוגעים בהם מיד אחרי שאתה עוזב את התנור, ולכן כל כך חשוב לחכות 5 דקות. זכרו שעוגיות אלו ימשיכו לבשל לזמן קצר לאחר שהוצאתם מהתנור. אם לא טובלים אותם בשוקולד, תוכלו לעצור כאן וליהנות מהם כפי שהם. את פולי האספרסו המכוסים בשוקולד הללו תוכלו למצוא אצל טריידר, שמלאים בחטיפים ממכרים באמבטיות פלסטיק בכל מקום.

במקרה הזה, באמת הרגשתי שקשה להתברג לביסקוויטים האלה, וזה אומר הרבה. עוגיות קשות בהוצאתן הן עוגיה קשה עד שהן מקוררות מספיק כדי לאכול.

גיליון עוגיות של Airbake מועיל מכיוון שקצת מסובך לדעת מתי נאפות עוגיות כהות. אינך יכול להשתמש באותו נייר אפייה לשניהם מכיוון שהם נאפים בו זמנית, וזה גורם לבצק להידבק. לא משנה כמה היו הביסקוויטים האלה פשוטים וטעימים, הם היו עשויים עם כל כך הרבה מרכיבים שונים והפריכות של כל מרכיב הייתה לטעום.

מוציאים את בצק הביסקוויטים בטעם אספרסו מהמקפיא ומניחים בקערה גדולה עם כוס מים חמים וכפית אבקת אספרסו. מוציאים את הביסקוויטים מהמקפיא ונותנים להם לנוח בטמפרטורת החדר למשך 5-10 דקות לפני שמכניסים אותם לתנור.

כף כף אחת מבצק העוגיות על תבנית עם נייר אפייה – נייר אפייה – והניח את העוגיות מעל ואפה למשך 15 דקות עד לקבלת יציבות. כף כפית בצק ביסקוויטים בטעם אספרסו לקערה גדולה עם כוס מים חמים ושופכים פנימה את אבקת האספרסו ולוחצים את הקצוות שטוחות עם האגודל והאצבע. מניחים את העוגיות על סיליקון או קלף – מרפדים תבנית אפייה ואופים בתנור שחומם מראש למשך 20-25 דקות או עד שהקצוות פריכים וזהובים ומרכז כל עוגיה מעט רך ולא מבושל. הניחו כף בצק עוגיות על קלף האפייה המרופד במגשי אפייה ואפו במשך 15 דקות לפני ההתייצבות.

תהיה חברתי ושתף את הפוסט!

מאמרים נוספים על קפה ...

הירשם למגזין הקפה השבועי

הירשם ונשלח אליך כל יום ראשון את המאמרים הכי טובים שעלו לאתר ושאסור לך לפספס 😎